Amstel crea un premi per a reconèixer que totes les Fogueres són especials

0
822

En el 90 aniversari dels Fogueres, Amstel vol posar en relleu el treball de les 89 comissions que, amb el seu esforç, fan possible la festa. El ‘ Premi Amstel Uneixes Fogueres de Categoria’ consisteix a fer viure a la comissió guanyadora.

Les Fogueres d’una forma única, amb pirotècnia de la mà de Pedro Sirvent, gastronomia amb el xef Estavella Michelin Rafa Soler i la música en viu de Arkano.
Les comissions podran presentar la seua candidatura a través de xarxes socials amb el hashtag #TodasLasHoguerasSonEspeciales. Els alacantins podran votar a través de Facebook els seus favorits i un jurat de personalitats i experts en la festa decidirà la Foguera guanyadora.
Amstel és l’única cervesa de gran consum que s’elabora a la Comunitat Valenciana des de fa més de 60 anys. El mestre cervecero de la seua fàbrica valenciana, Rafael Sánchez, és l’autor de la nova recepta, Amstel Original, que s’està presentant aquests dies.
Alacant, 05 de juny de 2018. Les festes municipals d’Alacant compleixen 90 anys, un aniversari que Amstel vol aprofitar per a fer un reconeixement extensiu, reivindicant que totes les Fogueres són especials. Per açò ha creat el ‘Premi Amstel uneixes Fogueres de Categoria’, un nou guardó que ve a complementar els que lliuren el consistori i la Federació de Fogueres.
Davant l’espectacularitat dels monuments, Amstel vol fixar-se en altres coses molt grans que fan les comissions. “És el moment d’agrair l’esforç i la qualitat humana que vertebra aquestes festes. Anem a posar el focus en les històries de superació i de solidaritat, en la inclusió de la dona, en la creativitat amb la qual les Fogueres aporten noves activitats i formes de recaptar fons, en la seua capacitat d’involucrar al barri”, ha assenyalat Pablo Mall, Director Regional de Relacions Institucionals de HEINEKEN Espanya.
Des d’avui i fins al 16 de juny, les 89 Fogueres adscrites a la Federació poden presentar la seua candidatura pujant un vídeo a les seues xarxes socials amb el hashtag #TodasLasHoguerasSonEspeciales en el qual expliquen per què haurien de guanyar el premi.
Els alacantins que vulguen sumar-se a aquest moviment de reconeixement podran votar a través d’una aplicació en el perfil oficial de Facebook de Amstel Espanya per a escollir les seues favorites i les cinc comissions que més vots reben es convertiran en finalistes.
El 18 de juny defensaran les seues candidatures enfront d’un jurat compost per personalitats i personatges destacats de la festa. I aqueix mateix dia s’anunciarà la comissió guanyadora, que en aquest 90 aniversari va a gaudir de les Fogueres de la seua vida.
GASTRONOMIA AMB ESTEL MICHELIN, LA MILLOR PIROTÈCNIA I UN CONCERT EXCLUSIU PER A la COMISSIÓ GUANYADORA DE EL ‘PREMI AMSTEL UNEIXES FOGUERES DE CATEGORIA’
Els guanyadors de el ‘Premi Amstel uneixes Fogueres de Categoria’ van a tenir la millor gastronomia, música i tradicions de la mà de Amstel. Però no solament ells, també s’escollirà a l’atzar una entre les votacions rebudes en el procés de selecció de finalistes i el seu autor, al costat de 4 amics i/o familiars, es convertirà en ‘Foguerer VIP’, sumant-se a les celebracions del premi.
Per a obrir boca, el 20 de juny, el tradicional tentempié de Coca amb Tonyna i Bacora per a la nit de la Plantà es transformarà en un innovador i deliciós banquet Estavella Michelin. El cuiner Rafa Soler, xef del restaurant Audry’s, es traslladarà a les instal·lacions de la Foguera guanyadora per a preparar i servir un sopar inoblidable a tota la comissió.
El 22 de juny, la música que omple els racons i carrers de la ciutat durant les festes, tindrà un exponent de primer ordre per a la Foguera guanyadora del premi de Amstel, que passarà de la popular revetla a gaudir d’un concert exclusiu, amb el raper Arkano, autèntic fenomen de masses amb més d’1 milió de seguidors en xarxes socials i plataformes com YouTube. Per a la seua actuació a Alacant està preparant un xou espacial del que podran gaudir tots els que vulguen acostar-se a conèixer a la comissió guanyadora.
Tampoc faltarà una de les tradicions més arrelades d’aquesta festa. Amstel patrocinarà la Cremà de la Foguera guanyadora, que inclourà un castell de focs d’artifici de la mà de Pedro Sirvent, nom imprescindible en el programa pirotècnic oficial. Un fermall d’or amb magnificència per a unes festes d’autèntica categoria.

AMSTEL ES BOLCA AMB LES FOGUERES DE SANT JOAN EN LA SEUA 90 ANIVERSARI
El nou ‘Premi Amstel Uneixes Fogueres de Categoria’ naix abrigallat pel consistori alacantí i la Federació de Fogueres. L’alcalde Luis Barcarla, finalment no ha pogut assistir a la presentació però des de l’alcaldia han agraït a Amstel el compromís amb les festes de la ciutat des de fa més de 30 anys.
Els qui sí han pogut estar present han sigut les Dames d’Honor de la Bellea del Foc 2018 i Manuel Jiménez, President de la Federació, que ha volgut destacar que “cada any ens presenten una proposta nova, que se supera i que trasluce l’afecte, el compromís que tenen amb Les Fogueres de Sant Joan”. A més, Jiménez ha destacat “el missatge preciós que transmet aquest guardó, que vol fer sentir especials a totes les persones anònimes que mantenen vives les tradicions foguereras”, i ha animat a la participació.
Des de la companyia, el seu Director Regional de Relacions Institucionals de Heineken ESPANYA ha recordat el vincle amb Alacant. “Som la cervesa d’ací, per açò ens involucrem en els moments importants de la vida de la ciutat, com les seues festes”, ha afirmat Mall, fent referència al seu esforç per a impulsar la visibilitat de les Fogueres a través d’iniciatives com a ‘Manta&Cabasset Collection’ o ‘La Mascletà per a vibrar’. També el seu paper en la revaloració d’elements essencials de la festa, renovant La Banyà o creant el primer Caviar de Bacora del Món i demostrant que la pirotècnia és música amb la mascletà simfònica .
Campanyes a les quals s’afig el treball que desenvolupa a peu de carrer, ja que Amstel recolza al 60% dels Racós i Barraques. També el seu paper com a patrocinador exclusiu del concurs i tret de totes les mascletaes diürnes del programa oficial pirotècnic, al que se sumisca la col·laboració i patrocini d’altres esdeveniments destacats, com la gala d’elecció i proclamació de la Bellea del Foc, Exposició del Ninot o el Certamen de Paelles.
Un ampli programa d’activitats que enguany es completa amb la creació de la samarreta oficial del 90 aniversari de les Fogueres per a la qual, apostant pel talent local, han comptat amb el jove artista plàstic alacantí Pau Sanz i Vila. Junts han dissenyat tres models diferents que poden aconseguir-se a través d’una promoció que es va a engegar en els bars i restaurants de la ciutat mitjançant els terços de la gamma Amstel (Amstel Original, Amstel Radler, Amstel 0.0 i Amstel Or).
Amb aquestes iniciatives, Amstel reforça el seu compromís amb la regió, ja que és l’única cervesa de gran consum que es fabrica a la Comunitat Valenciana des de fa més de 60 anys. De fet, el mestre cervecero de la seua fàbrica a València, Rafael Sánchez, és el responsable de la nova Amstel Original, la renovació de la seua recepta, elaborada amb 100% malt d’ordi, que està presentant en 2018.
“Sabem que aquest aniversari és un moment històric per a la ciutat i en Amstel volíem contribuir a fer-ho encara més gran, és el moment de reivindicar la grandesa d’aquestes celebracions i de reconèixer l’esforç col·lectiu que amaguen”, ha afirmat el Director Regional de Relacions Institucionals de Heineken ESPANYA.
PEU DE FOTO Presentació Campaña Amstel Fogueres2018:
Amstel_Fogueres_2018_1: Pablo Mall, Director Regional de Relacions Institucionals de HEINEKEN Espanya.
Amstel_Fogueres_2018_2: (D’esquerra a dreta); Manuel Jiménez, President de la Federació de Fogueres i Pablo Mall, Director Regional de Relacions Institucionals de HEINEKEN Espanya.
Amstel_Fogueres_2018_3 i 4: Dames d’Honor de la Bellea del Foc en la presentació de Amstel.

Sobre Amstel
Amstel és una cervesa 100% malt hereu d’una gran tradició cervecera que va començar en 1870.Amstel compta amb una gamma de varietats molt completa entre les quals destaquen Amstel Radler, amb suc natural de llimó, o Amstel OR, cervesa de malt torrat en tres temps la qualitat dels quals ha sigut reconeguda en 2015, any del seu llançament, pel New York Internacional Beer Competition, i World Beer Challenge, aconseguint els tres estels de l’Institut Internacional de Sabor i Qualitat –ITQI- en 2016. Així mateix, la família Amstel es completa amb Amstel Clàssica i Amstel 0,0.
Sobre HEINEKEN Espanya
HEINEKEN Espanya és una de les companyies capdavanteres del mercat cervecero espanyol. Hereva d’una gran tradició cervecera, amb més de 110 anys d’història a Espanya, la companyia compta amb quatre fàbriques situades a Madrid, València, Sevilla i Jaén, en les quals es van produir més de 10 milions de hectólitros de cervesa en 2017.
La companyia fa gaudir als seus consumidors amb el major portafolio de marques del sector cervecero a Espanya, amb més de 45 varietats, entre les quals es troben Heineken®, Cruzcampo®, Amstel®, Buckler 0,0® i especialitats com Desperados®, Affligem®, Guinness® i Paulaner®.
HEINEKEN Espanya és capdavanter en innovació en el mercat de les cerveses a nivell nacional. Aproximadament el 10% del seu volum de vendes procedeix de llançaments dels tres últims anys, entre els quals es troben novetats en la categoria com la gamma Radler, experiències cerveceras com THE SUB®, Cruzcampo Sense Gluten, cerveses amb 0% alcohol com Heineken® 0,0, Amstel 0,0 o Cruzcampo 0,0 així com la introducció de la nova categoria cider amb la marca Lladre de Pomes®.
HEINEKEN Espanya manté un fort compromís amb el seu entorn social i mediambiental, que articula a través de les accions de les seues marques, de l’Escola de l’Hostaleria i de la Fundació Cruzcampo. Un compromís que estén als seus més de 2.400 empleats, que fan possible l’èxit d’una cervecera capdavantera a Espanya.
HEINEKEN Espanya pertany a HEINEKEN NV, el grup cervecero més internacional del món. Una companyia familiar amb 150 anys d’història que actualment compta amb 165 fàbriques en més de 70 països, més de 80.000 empleats i un portafolio de 250 marques a tot el món.